You are not logged in.

Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

raymond-honda

Intermediate

  • "raymond-honda" started this thread

Posts: 153

Date of registration: Nov 17th 2012

wcf.user.option.userOption52: Honda NSX // Civic Diesel

  • Send private message

1

Sunday, November 18th 2012, 3:48pm

NSX Club Belgien ??? Kontakt ?

Hallo,

ich möchte mal fragen ob jemand hier weiß ob der NSX Club Belgien noch aktiv ist und ob jemand Kontakt dahin hat

zu meiner NSX Zeit von 2001-2009 hatte ich Kontakte zum Club , da ich jetzt wieder auf der Suche nach einem NSX bin suche ich erneut Kontakt dorthin

waren oft in Spa zusammen bei den NSXDays

hab eine Adresse bei NSXPRIME gefunden leider ist die Adresse nicht mehr aktuell

hoffe es kann mir jemand helfen

vielen Dank, Raymond

Posts: 97

Date of registration: Mar 17th 2010

  • Send private message

2

Sunday, November 18th 2012, 7:17pm

Nun gibt es eine Benelux-Club jetzt.
Wir haben 2-4 Treffen pro Jahr vor allem in Holland und gelegentlich Belgien.
auf der NSXPrime Forum gibt es eine Benelux Subforum
Kind regards, Mit besten Grüßen,
Adnan @ A.S. Motorsport
http://www.AS-Motorsport.com
info@AS-Motorsport.com

NSX & Legend Specalist - NSX & Legend Spezialist

Ich bin Holländer, sorry für mein schlechtes Deutsch.

raymond-honda

Intermediate

  • "raymond-honda" started this thread

Posts: 153

Date of registration: Nov 17th 2012

wcf.user.option.userOption52: Honda NSX // Civic Diesel

  • Send private message

3

Sunday, November 18th 2012, 9:44pm

hallo , vielen Dank für die Information

gibt es denn eine eigene Internetseite oder nur noch auf nsxprime ?

MfG, Raymond